La trip le Prague.. det der.

Min rejse begyndte allerede tirsdag aften. Med 12 timer inden mødetid i Lufthavnen tog jeg nemlig i byen.. Først lidt random barer og senere Stubnitz!

Jeg gik efter en all-nighter med direkte tur til lufthavnen og sørme om det ikke lykkedes med hjælp fra Astrid, Benedicte og Christina! Mange tak for great support og en hyggelig Mac-tur.

well well – lufthavn it is. Dejlig forvirring om sted at mødes, div. indchekningsmuligheder og bagagen. Det hele gik heldigvis fint – på nær nogle få vredesudbrud fra Claras side.

Så blev der ellers tåget godt og grundigt – Anton var mester:

_U1G4251

Vi landede i Prag kl. 12 – ud og finde os en ikke-pirat-taxa, hvilket ikke var så svært igen. Peter fik dog pænt nøjeren på – der var jo ikke nogen tæller i bilen!! Thorsten og jeg var mere fascineret af de 3 mobiler og walkie-talkie som taxamanden tilsyneladende sagtens kunne betjene mens han kørte bil.

Ned og spise en calzone på den nærmeste restaurent – alt imens jeg fyrer tåget gøgl af som; “Min farmors øjne har flere farver end regnbuen” – træthed is a bitch.

Senere på aften ud og se lidt på byen og spise aftensmad, Thorsten fik et lettere flip i en indretningsbutik; “DE DER LAGENER ER HERRE BLØDE!!” – hold nu kæft, Tåst.. 😀

Nærmeste indiske restaurent blev offer for vores raid – Thorsten bestilte en Tequila Sunrise, den var han (til at starte med) meget begejstret over;

_U1G4282

Men den begejstring var hurtigt ovre.

_U1G4283

“ew…”

Så den blev hurtigt byttet med noget rom og cola – til Nannas store fornøjelse.

Hvad kan jeg sige..? dont ever do the girlie-drinknings!

Yep.. jeg er stadig træt som det måske kan fornemmes.

Kopi af _U1G4292

godnat

Dette indlæg blev udgivet i fæst, mennesker. Bogmærk permalinket.

Et svar til La trip le Prague.. det der.

  1. NK siger:

    Du ser faktisk meget sød ud på det sidste billed, lidt som da du var lille. ;O) hihi
    jeg er ved at kløjs i de arabiske bogstaver… de ligner alle hinanden!
    mor blir sikkert glad for at kunne følge lidt med. hun tænker meget på dig.
    far var bange for at du væltede byen…

    stoler på at du klarer det.

    hyg dig

Skriv et svar

