Godmorgen Prag!

Overfaldet af Mads’ tunge korpus vågner jeg med et sæt. Op af sengen – ud til vinduet. Godmorgen Prag – Godmorgen sporvogne, tyk mand i lejligheden overfor, røg, pirat-taxa, hjemløs hund og godmorgen:

udsigt

– yep! det er en del af udsigten fra værelset. Gotta love it!

Ind på værelset – på med tøjet og ned til den helt udmærkede pris-inkluderede, varm-mælks-saftende, sprød-knasende omgang choko-havregryns-snaskede morgenmad. guffe guf – og så en refill.

Senere stod den på vandretur fra hotellet til Det Gule Markede, undervejs kom forbi en række seværdigheder;

skilt

– Det er altid hyggeligt med en lille hilsen jo! 🙂

_U1G4320

Ingen sorte tændstikmænd i kørestol de næste 250 meter..?

_U1G4341Peter, Anton og Mads lavede en cover-version af “faith plus one”! (google lortet..)

Og på det gule markede har de sans for stil;

_U1G4346

_U1G4348

Unavngiven

Så var det ud og finde noget frokost.. klokken.. 5? well well 🙂

Ud på øen på opdagelse.  Mads hoppede, jeg savlede over skatere og Anton chillede;

Unavngiven

Efter chill ved bækkens bred, fik vi øje på en mand som fiskede. Han var ikke iført hvad som helst – faktisk mere mangel på samme. Et par sandaler og mandetrusser udgjorde hans beklædning. Kombineret med den vilde manke (tyndt, fedtet, langt hår) og en god dørmåtte gjorde det ham til intet mindre end Tarzan Senior – dog nænnede jeg ikke at tage et billede af ham.

Tilbage igen – som sagt ville vi rundt om øen. Men der var hegn – og skov. Og en stædig Mads:

_U1G4390

Anton og undertegnede gav dog hurtigt op – vi gik tilbage forbi Tarzan Senior, hvorefter Mads kom hoppende ud fra busken. Han havde i mellemtiden hoppet over 2 hegn og spænet over en græsplæne for at komme hen til os – “haha” siger jeg bare, ydmygende.

Vi fandt senere en legeplads! Det skulle udnyttes – godt nok var det for børn fra 6-12, men vi følte os unge i sindet, og kunne desuden ikke tjekkisk.

_U1G4426

Lidt klatring blev det til, både fra min og Antons side;

_U1G4441

Aka.:

Unavngiven

Jeg lader bare dette billede tale for sig selv;

redig anton

Så var det også videre – Jeg endte med at rende halvdelen af Prags centrum rundt i jagt på skateshops, hver gang jeg kom ind i en ny og spurgte efter flere blev jeg anbefalet to nye, så det tog selvsagt flere timer. Heldigvis var kameraet med, og jeg fangede en ualmindelig charmerene lille kineserdreng;

_U1G4448

Han jagtede duer – men det gik ikke sååå godt igen..

Måske en lille Tju Tju?

Til slut fandt vi os en “dejlig” siddeplads. Dumme som de to danskere nu en gang var, fik jeg dem til at sætte sig ned – det resulterede i mange forsøg på at ungå piggene, og i mindst dobbel så mange av-skrig. Måske skulle man have været fakir?

Unavngiven

Well, i morgen står den vidst nok på regn.. røv røv røv!

– og måske noget Chapeau Rouge? eller Club Ass? yep – den findes hernede (http://tinyurl.com/lsu8ms). Spørgsmålet er så om jeg skal medbringe min homoflag-kamerarem..

Der kommer snart en update!

godnat 🙂

Dette indlæg blev udgivet i mennesker. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

