ArtEXchange

9718_171620296868_537011868_3745294_6447794_n
Ouuuh.. lang tid siden jeg har været herinde. Måske det skyldes min brækkede hånd? well – jeg har en glædelig nyhed.
Jeg skal være med i et kunstprojekt som hedder ArtEXchange!
Det er et projekt som er stablet på fødderne af Artmoney og Artefakt og de har samlet i alt 22 kunstnere – nogle mere erfarne end andre, og jeg er jomfru inde for det punkt.
Temaet er “værdi”, og det er op til den enkelte kunstner selv at bearbejde temaet og bestemme hvilket medie de vil arbejde med – jeg har naturligvis valgt fotografering og stiller op med 4 selvportrætter (så har jeg heller ikke sagt for meget).

Vi skal udstille i Helligåndshuset fra 6 til 9 november, og der er fernisering fredag d. 6 fra 19 til 22. Derefter er der afterparty på Kødboderne!

Jeg synes i skulle tage at komme med og se hvad jeg og ikke mindst de 21 andre har at byde på af værdi i disse tider – måske bliver det en værdifuld oplevelse?

Hold dig opdateret på facebookeventet;
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/event.php?eid=156649963585&ref=ts

Håber vi ses, dér!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

