Mig og de 80 kassettebånd

Hey folkens

I torsdags (29-10-2009) var jeg så heldig at modtage 80 kassettebånd (hovedsageligt med klassisk musik) af en dame og hendes mand.

Af mangel  på andet at lave har jeg besluttet mig for at gennemføre et fotoprojekt – de 80 kassettebånd skal foreviges i pixels.

Her kommer de to første bånd:

_U1G8876 - Kopi - Kopi

“kvalt”

_U1G8881 - Kopi - Kopi

“bræk”

Der kommer flere billeder efterhånden.

happy fucking halloween,

Lasse

Dette indlæg blev udgivet i Kassettebånd. Bogmærk permalinket.

4 svar til Mig og de 80 kassettebånd

  1. pateren siger:

    Jeg har en serie med Kandis du må få samt et med Jodle Birge, de kunne godt trænge til at blive foreviget på samme smukke måde 😉
    Pateren;-)

  2. kofoden siger:

    haha 😀 mange tak.
    Jeg tror dog jeg har rigeligt i de 80 :b

  3. Kender du den med at have spaghetti hængende ud af ærmerne?

  4. Tina Thomsen siger:

    En god gang båndsalat er jo aldrig dårligt.

    http://www.tinathomsen.wordpress.com

Skriv et svar

