Mondag; tomat, rod og vasketøj

I mandags var jeg ude og gå tur. Cyklen skulle hentes, så jeg kunne ligeså godt tage mit kamera med. Allerede 20 meter fra porten fandt jeg en tomat. Den lå bare der midt i det hele, så ensom ud og tog alt opmærksomheden.

_U1G9030

 

Da jeg kom hen til Nørrebrogade gik min tur til indre by. Da jeg kom forbi Stefansgade stod et skilt. Der stod noget med Hollandsk Loppemarkede på stefansgade 33. Det går i alt sin enkelthed ud på at de sælger alt for max 100 kroner mandag, max 50 kroner tirsdag osv. til lørdag hvor maxprisen på alle varer var 2 kroner. Der er altså mega udsalg! de har ALT hvad hjertet kan begære, som du nok kan se;

_U1G9052

På vej tilbage til Nørrebrogade kom jeg forbi et lille hyggeligt vaskeri. Her sad en kvinde og læste sin bog, da jeg kom ind begyndte hun at ordne sit vasketøj – jeg fik lov til at skyde lidt billeder af hende. Det viste sig så at hun var skuespiller! genial måde at networke på. Lene Storgaard hedder hun, hun har været med i en masse forskellige film – så hvis du står og mangler en skuespiller så tjek hendes hjemmeside ud – http://www.lenestorgaard.dk.

_U1G9054

that’s all for now – stay tuned! der kommer snart flere kassettebåndsbilleder 🙂

 

*håndtegn!*

Dette indlæg blev udgivet i mennesker. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

