Fredag og godt vejr rimer på Enghave

Fredag var det, som bekendt, skide godt vejr. Og jeg havde fri!

Da jeg ringede til Bob var han allerede nede på Enghave, så jeg skyndte mig derned med løbehjul og kamera i tasken. Grundet min halvsmadrede hånd og mit døde ben blev det ikke til meget skate for mit vedkommende, men kameraet blev motioneret godt og grundigt;

Blunt

5-0 stall

Hardflip

to glade tosser

method grab

forresten – så er der kommet nyt southpark afsnit; “pee” – se den på xepisodes.com 🙂

god søndag aften!

Dette indlæg blev udgivet i Skate. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

