gyserkliché

Parkeringskælder, skatesession, halv-mørke, vagt, maglite og råb om oprydning, død og ødelæggelse.

Det var mandag aften. Vi mødtes på Nørreport, tog efter lang lusken og udspionering på div. vagter ned i parkeringskælderen og nåede at skate i 5 minutter. Så blev vi smidt ud med en trussel om “værre metoder” hvis vi kom tilbage.  Et smut forbi Nansensgade og 5 cheeseburgers, 8 doublecheese og 2 McFisk senere, tog vi igen ned i parkeringskælderen. Denne gang skatede vi rundt i 2½ time uden at blive opdaget. Jeg var i gang med at tage billeder af sko og støv da Bob da Hong pludselig sagde at jeg skulle skynde mig at pakke mine ting, fordi vagten ringede til politiet.

Først fattede jeg intet – men da de andre pludselig var på vej væk fik jeg travlt. Vagten kom pludselig løbene med sin 5 meter lang mag-lite i hånden – heldigvis løb han efter de andre, så jeg kunne pakke mine grej sammen. Men hvor fanden skulle jeg hen?! Jeg løb rundt som en hovedløs kylling da jeg pludselig fandt rampen der var beregnet til bilerne – 3 etager senere stod jeg i den friske luft og frygtede for de andre var blevet spist af vagten.

(u)heldigvis var vagten snublet på vej op af trappen, så de andre fik et forspring – og kom i sikkerhed.

Jeg har lidt ondt af vagten.

We are a bunch of dickheads. Men vi havde det sjovt. Her er de 9 bedste billeder. Vi starter med en sko.

Og her havde vi det første crash (ja, han kørte bare);

Og vi slutter med en sko. En sko der var lige ved at blive spist af vagten.

Ses på streeten!

Dette indlæg blev udgivet i Skate. Bogmærk permalinket.

Et svar til gyserkliché

Skriv et svar

