2,68 km kassettebånd.

Et kassettebånd bliver afspillet med 4,76 cm/sekundet. På et 45 minutter langt bånd er der altså omkring 128 meter tape. Det er meget. Og tager 4 hænder, 3 skruetrækkere, 2 knæ, 2½ time og alt for mange ord at brække 21 bånd op og rulle tapen af. I løbet af 3 timer blev der taget 134 billeder og deraf er valgt 5.

5 billeder som er redigeret i løbet af 4 timer og dem skal i nu bruge 2 minutter på at se.

Og så har jeg nøflet lidt med et andet billede;

Nu kan du så kigge på dem igen, igen – og igen.

Og bruge 2 sekunder på at skrive din mening : )

tak for kigget!

– Lasse

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

8 svar til 2,68 km kassettebånd.

  1. Ivan RB siger:

    1’eren er virkelig virkelig fed synes jeg ! Lyset rammer mega fedt ind på hende, og vinklen er også godt taget eller hvad man siger (: Og redigeringen er jeg også vild med !

  2. CHARLOTTE siger:

    Beautiful. Virkelig flot.

  3. Frederik siger:

    Flot arbejde! fra oven er billede 2 og 5 mine favoritter. god komposition, udtryk og billedbehandling i den sidste.

    Jeg kan forestille mig hvor svært det har været at få udtrykket samt lyssætningen. Jeg syntes ikke at billede 3 kommer til sin ret.

    Follow your passion man!

  4. Nicolas siger:

    Fede billeder. 2, 3 og 5 er dem jeg syntes er allerfedest. Især redigeringen på 5 er fed 🙂

  5. Babdellahn siger:

    Nice job Lasse! Synes rigtig godt om billede 5! Og så synes jeg det ser ud som om hendes ‘båndsalat kjole’ bliver fanget af en vind/er i bevægelse på billede 3 – fedt!

  6. Sidste billed er Fav!

  7. Line Babett siger:

    Utrolig fine billeder!
    – Hvem er modellen?

Skriv et svar

