Nyt gammelt kamera

Loppemarked er the shit.

I denne weekend var der loppemarkede i KB Hallen, og jeg skulle naturligvis lige forbi for at kigge lidt!

Jeg fik blandt andet købt dette kamera;

Et Voigtländer Vitoret, som du nok kan se. Jeg aner ikke noget om det – men fint er det, og det virker. Filmen er sat i og jeg har skudt lidt rundt omkring – men glæder mig nu til at rende lidt rundt med det og ikke mindst se resultaterne!

Har fundet en serie på Flickr som er skudt med dette kamera, og det lover rigtig godt. Når jeg får filmen fremkaldt skal jeg naturligvis nok smide nogle billeder herind!

Det kostede mig desuden 30 kroner. Helt fantastisk!

Håber I har haft en god weekend!

Lasse

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Nyt gammelt kamera

  1. Babdellahn siger:

    Go’ stil! Får helt lyst til også at grave mit gamle kamera op fra kælderen og lege lidt med det! 🙂

  2. hesten siger:

    Sejt med kameraet..

    kan du ikke smide et link med den fotoserie fra flickr??

Skriv et svar

