En kold dag på Strøget

I dag havde jeg tidlig fri fra arbejde. Længe leve mandage. Og så skulle kameraet jo luftes lidt!

Jeg kom først forbi en fantastisk helt rød barnevogn – og ærgede mig over at kameraet var pakket end i tasken.

Dernæst gik en 3 meter høj og 2 meter bred mand forbi mig med sin 5 meter høje cykel. Kameraet lå stadig i tasken. Fuck. 2 gange endda. Og så blev det altså pakket frem.

Efter en halv time havde jeg snappet mig lidt rundt omkring og er her til aften endt op med 4 billeder.

og ham her? tja, han stod mindst ligeså stille som ham her;

Fik et mindre grineflip da jeg gik forbi. For hvem ser egentlig dummest ud? – ham der står stille? eller dem der står stille for at kigge på ham der står stille? Filosofi på højt plan, ja tak!

Og ja – det var koldt. Heldigvis skulle jeg mødes med en veninde senere, vi tog til Soupanaturals åbning af en ny “suppebar” i Skt. Peder Stræde til gratis smagsprøver – særlig deres tomatsuppe kan anbefales! og så var den varm. Mums!

Og nå ja – så var jeg så heldig at få et af mine billeder med på dr.dk forleden! det kan ses her;

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2010/02/12/000254.htm?rss=true

That’s all for now!

peace out bitches.

Lasse

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til En kold dag på Strøget

  1. Anton siger:

    Fint med billede på dr.dk det fik du selvfølgelig honorar for. Jeg regner med at du ikke er en af de fotoludere, der forærer billeder væk, bare for at kunne mærke noget vådt i bukserne, når du ser dem på en skærm?

    • kofoden siger:

      Hej Anton
      Mange tak, nej – det gjorde jeg ikke. Noget du har erfaring med? Hvordan skulle man gøre det hvis man gerne vil have et honorar?
      Jo, jeg er fotoluder in spe og bruger derfor hvad jeg kan (sådan da) for at få billeder ud til folk samt omtale. En skærm? nej, det skal være en hjemmeside som jeg ikke selv styrer.

  2. Line Babett siger:

    Utrolig flotte billeder!

    http://www.linebabett.wordpress.com

  3. jimmilarsen siger:

    Lækre billeder fra strøget idag. Jeg kan især godt lide det sidste af manden i sneen:)

  4. jens siger:

    #2: billed er mit yndlings, hvilken stolthed.

    hvis den her blog havde kønslæber….

Skriv et svar

