Barnevognsblokade og knap så farlige tegninger

– Det var hvad mit liv bød på i går og i dag.

På vej hjem fra mine forældre opdagede jeg denne fine tegning på Hareskov Station;

I dag var jeg så ude og svinge kameraet ved Nørreport Station. Der var barnevognsblokade foran elevatoren til metroen – måske i protest over manglende stærke gentlemænd?

Derudover fik jeg taget disse billeder;

That’s all for now!

Nu skal jeg lappe cykel. Godnat!

Lasse

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Barnevognsblokade og knap så farlige tegninger

  1. Erik siger:

    Hej Lasse..
    SYGT fede billede, de sidste to styks!! De er top notch!! 🙂

    //Erik

    • kofoden siger:

      Hey Erik!
      Mange tak, er glad for du kan lide dem! tror snart jeg skal derned igen.. det var et ret flot sted faktisk, men en fed belysning 🙂

Skriv en kommentar