Nørrebrochillarh

Så er det endelig blevet forår. Pigernes smil bliver bredere og bredere, kjolerne kortere og kortere og vinden blæser lystigt i håret..

nej vent, det var sommer.

Forår, selvom det er sol er det stadig tisse koldt. De røde kinder popper frem hos alle og en hver der stikker næsen ud af hoveddøren – men vinteren har varet så længe, så solen skulle nydes!

Og det blev den med stil.. Nørrebro Skatespot var stedet. En mega hyggelig eftermiddag i gadens tegn, lige indtil pligterne kaldte og jeg skulle til personalemøde.

Jeg var lidt doven til at komme op på brættet, og da Bobs kuglelejer gik i fuck-up måtte jeg jo træde til og ofre mine hjul. Hvilket passede mig fint – det gav i hvert fald en god undskyldning for at tøffe rundt med kameraet.

det ska’ vi da ha’!

R.I.P. – Bob skylder et par kuglelejer.

Mike lovede at tage railet på ladcykel næste gang.

Bob tog det her billede.. Jeg overvejer en seriøs karriere!

Efter en 50-50 ville Bob lave en 180 ud – hvilket endte i en twisted ankel og et par ødelagte vanter.

Og jeg fik ham til det.. sorry much!

På lørdag er der mere skate.. Nørrebro Meltdown – tinyurl.com/yb2box2

Be there! We have grillpølser!

Og så er der vidst ikke andet at sige end “ses på grillen!”

edit; Nørrebro Meltdown er rykket til 4. april pga. vejret.. blap blap!

edit edit; Nørrebro Meltdown er alligevel ikke rykket til 4. april. Ses lørdag!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Nørrebrochillarh

Skriv et svar

