The F Word

På vejen hjem fra arbejde blev jeg først mødt at to motorcykelbetjente (ironisk nok), som guidede trafikken uden om Hillerødgades sidste stykke op til Nørrebrogade. Men man måtte åbenbart godt cykle der forbi. Der skete ikke noget på Hillerødgade, men da jeg kørte det sidste stykke gennem Nørrebroparken blev jeg mødt af 500 millioner tossede bikere og deres larmende motorcykler, klingende ølflasker, stinkende smøger og brede skuldre. Og deres damer. Det var meget upassende når man kom der på sin lille spinkle cykel. Rent ud sagt pisse irriterende at skulle gelejde sig igennem en mur af metal, læder, plastik og kød. Jeg er meget sjældent på Bakken, så deres dårligt-timede tradition i disse klimatider kunne jeg godt have været foruden. Beklager! men det er ikke lige det man har brug for efter 8 timer med skrigende børn.

Så har jeg vidst heller ikke sagt for meget : )

Håber ikke du blev generet af dem!

Dette indlæg blev udgivet i På gaden. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

