Toilettet

– på Gammel Torv.

Vi kender det alle, enten har vi været der, eller også har vi følt stanken en varm dag på strøget. Det er jævnt smadret, røret fra renden er knækket og graffitien dominerer de gråmalede metal-vægge.

Men kan det overhovedet bruges? ja. Det kan det. Her kommer en række billeder af brugerne.

Standard indvandrer-kiosk-ejer-mand.

Venstre; gammel sømandstype med pibe – og Gina Tricot pose.

Højre; standard gut med Fona pose.

venstre; hiphop neger-type.

højre; business mand.

Kedelig “hvad har jeg spildt mit liv på”-mand.

Casual indvandrer.

Der sad to piger på den grønne, runde bænk på Gammel Torv og sendte underlige blikke under min 20 minutters fotograferen rundt omkring. De kom hen til mig og spurgte; “hvorfor tager du billeder af dem derinde?”. Mit svar? “jeg aner det ikke”. For giver det nogen mening? Det ved jeg ikke. HipHop-negertypen og businessmanden var nu meget sjov – modsætninger mødes om urinering. For det er dælme noget vi mænd kan finde ud af. Der er lagt op til fri fortolkning, fri forargelse og fri ophøjelse. Giv’ it to me!

– det her indlæg bliver muligvis opdateret efterhånden som flere typer kommer i kassen : )

Ses ved hegnet på Roskilde!

Dette indlæg blev udgivet i mennesker, På gaden. Bogmærk permalinket.

4 svar til Toilettet

  1. Amalie siger:

    Haha, fede pics lasse! -Og skrive kan du sgu også.. 😉

  2. Hej Lasse jeg sad og surfe lidt rundt var forbi fotostart.dk hvor du havde 4 link til din side, gode billeder, god stemning i dine billeder, fed humor, helt klart du har inspireret mig, nu vil jeg ud og tage nogle billeder i Aalborgs gader 🙂
    -Peter

    • kofoden siger:

      Hej Peter
      Hvor fantastisk! super fedt at få af vide : )
      Gør det! og så smid lige et link til mig, altid rart at se andres billeder!
      – Lasse

Skriv et svar

