DET ER ISBILEN!

I går var jeg ude i det gode vejr for at finde et spot til et foto jeg skal tage i den kommende tid.. En af mine venner var med på turen. Jeg var hele vejen rundt på Nørrebro, Vesterbro, gennem Kødbyen og ud til Københavns Havn. På Vesterbro, hvor jeg mødtes op med Michael, var der nogle halvvoskne mænd som lige skulle have sig en forfriskning;

Så gik turen ud i Kødbyen og op langs Skelbækgade over broen ved Dybbølsbro station. Der gik en trappe ned til de gamle, ubrugte jernbaneskinner – så der skulle vi  da ned.

Abe som jeg er, skulle jeg naturligvis op og kravle lidt.

Og så gik turen tilbage gennem KBH K og hjem.

Så en opfordring til jer alle sammen – luft sommerkjolen og de bare ben!

Lasse

Dette indlæg blev udgivet i På gaden. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

