Elektronisk carneval?

njoarh.. meget carneval var der dog ikke over det. Mere aften-rave under åben himmel. Men potato-potaaaato, der var god fest – mange mennesker og herlig stemning.

kl. 22:30 susede jeg hjem for at hente mit kamera, så det blev til lidt nattebilleder. Her er et udpluk af hvad jeg fik skudt!

Dette indlæg blev udgivet i fæst, mennesker. Bogmærk permalinket.

4 svar til Elektronisk carneval?

  1. auditivtpis siger:

    Første billede er super fedt! Nattehimlen i baggrunden fuldender det for mig, godt fanget!

    • kofoden siger:

      Mange tak!
      Har heller aldrig set himlen på den måde.. Det er naturligvis fordi jeg har bevæget kameraet, men det ligner lidt nordlys? :b

Skriv et svar

