Clipse i Pumpehuset

I tirsdags spillede Clipse i Pumpehuset – jeg, en uvidende hat angående navne og disses udgivelser havde jeg tænkt mig ikke at tage derhen. Men efter Kødbyens skate-session kunne jeg alligevel godt bruge noget hiphop.

4Fod varmede op og Clipse gik på omkring 22:30. Her er mine skud fra aftenen.

AK-47 ligger lige her og chillarh.

Dette indlæg blev udgivet i koncert. Bogmærk permalinket.

2 svar til Clipse i Pumpehuset

  1. vakhshclub siger:

    Class photo !!!!!!!!!!! Welcome here http://vakhshclub.wordpress.com/

Skriv et svar

