4 timers cykel, skate og gylden måge

I dag har været en rar dag! Den har stået på skate, cykling og shitty McD – men der var gratis refill!

Først stod den på skate i “dalen”, et spot ude i Glostrup som ligger tæt på IKEA. Rigtig fedt sted – og så ligger Mac’en 2 minutter derfra. På vejen hjem blev der leget lidt parkour – jeg har nu mega ondt i tåen!

Til sidst tog vi mod Kalvebod Brygge hvor et nyt skatespot er dukket op takket være noget kontor-halløj som er under opbygning. Helt fantastisk spot – som taget ud af Tony Hawk Pro Skater.

De to næste billeder er taget af Thinh, gutten oven over : )

Dette indlæg blev udgivet i På gaden, Skate. Bogmærk permalinket.

4 svar til 4 timers cykel, skate og gylden måge

  1. Erik siger:

    Jeg har set spottet da jeg kørte fra kbh.. SHIT det kalder på en del sure vagter !
    Billede 4 ser sku sjovt ud!!
    Men jeg syntes lidt at i de første to (og tre) billeder bliver bladerne lidt for ja.. Altså de falder i et med baggrunden 🙂
    De sidste to billeder sidder altså lige i skavet (skabet)…
    Hilsen Erik

    • kofoden siger:

      Det tror jeg du har helt ret i. Men tricket er at de stadig er i gang med at lave bygningerne derude. Så der er p.t. ingen vagter! : D

      haha, ja – billede 4 er et trick de kalder “Laksen”.. knap så seriøst – men god humor!

      Der var meget hård sol, så det var mega svært at undgå at bladene ikke blev kul-sorte.. så skulle man nærmest have lavet HDR.. og så ferm er jeg heller ikke til post-process : )

      Men mange tak! Det er fedt med noget kritik!

  2. Erik Pedersen siger:

    Lækkert..

    Og ja.. Det kan jeg se..!!
    Et forslag (bare en tankegang).. Og her satser jeg så bare på at du har tre flash..
    Eksponer nogenlunde efterhimlen (bare så du kan redde den i raw)…
    Og så stil en flash op, så den rammer træerne (nok på 105mm zoom).. Og hvis der ikke er nok power på den.. Så smid en til op ved siden af den anden, så de kan lyse bladene op 🙂
    Og så den sidste flash på bladeren..
    Bare en tanke?? 🙂

Skriv et svar

