Makio – er det ikke det der sushi?

klokken er 13:30. Jeg vågner med onde tømmermænd og huller i hjernen fra lørdagens strabadser. Vælter ud af sengen, kold skål jogurt – ja tak. Efter 2½ time med dårligt tv og Facebook finder jeg ud af at jeg vil skate. Og tage billeder. Haps! Christian må være ude på street’en, så ham skriver jeg til. Værløses Bymidte skal åbenbart dø i dag. Christian, Kåre, Jonas og Anders var med – de havde været der ugen forinden og blev enige om at der skulle filmes i dag med Jonas’ døds-kamera.

Så jeg tog med for at få lidt frisk luft, stå i vejen og sige underlige blondine-ting om det der rulleskøjte-noget.

Først skulle der spises mad og efter lidt slåen-mave skulle der skates. Kåre havde tidligere lavet en massiv 540’er udover en underlig trappe samt et grind ned af et langt rail. Anders tog et skilt og det samme gjorde Christian – den anden vej, that is.

En super fed dag! jeg elsker dig, sommer.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden, reportage, Skate. Bogmærk permalinket.

Et svar til Makio – er det ikke det der sushi?

  1. auditivtpis siger:

    wow, næst sidste billede er for nice! Super fedt at du har fået hele træet med, det fungerer super godt : )

Skriv et svar

