Diesel smog b/w

Med fare for at fange mig en spontan lungekræft skar jeg mig igennem de tygge tåger af dieselos på Nørreports InterCity perron for at skyde lidt billeder. Jeg kom hjem igen med omkring 50 billeder, ingen lungekræft – men uhyggelige, klamme bussemænder. 40 minutters ophold på perronen er ikke for børn. De 50 blev til 5, og de kommer her.

tak for kigget : )

Dette indlæg blev udgivet i mennesker, På gaden, reportage. Bogmærk permalinket.

8 svar til Diesel smog b/w

  1. k siger:

    – får ikke gåsehud af de 2 første, men der er helt klart noget på spil i de 3 sidste…

  2. k siger:

    jeg er nede med nr. 3 – bravo!

  3. Nicolas Dalby siger:

    I love it. Just that simple!

  4. Martin Fält siger:

    Det 3 billede er fandeme ikke for sjov. Big up!

  5. kofoden siger:

    Mange tak i to! Herligt med lidt love : )

  6. Bastien siger:

    Great pictures!

Skriv et svar

