Lesbos know how to party

I torsdags spillede det argentiske band, Kumbia Queers, på Warehouse 9 i Kødbyen. Booket af City Attack og supportet af Cherry Overdrive var der lagt op en aften med både rock og hoftesvingende cumbia.

Det var min anden aften på Warehouse 9 – og ligesom første gang jeg var der, blev jeg absolut ikke skuffet. Rigtig fedt sted med super dejlige mennesker!

Hvis billederne her har givet dig følelsen af at du er gået glip af noget – frygt ej! Kumbia Queers smutter nemlig også forbi Queer Festival i morgen, mandag, og giver koncert i Sydhavnen. Se programmet her!

Dette indlæg blev udgivet i fæst, reportage. Bogmærk permalinket.

2 svar til Lesbos know how to party

  1. Amalie siger:

    Jeg føler jeg er gået glip af noget

Skriv et svar

