It’s fashion baby!

– godt så. Fatter du heller ikke en brik? Så lad os tage hinanden i hånden, iføre os 5 meter høje wedges, smide det “overskydende” fedtlag, varme vores mingle-muskler op og lave visitkort i taxaen på vej til der hvor det sker.
Jeg var til Peter Jensens show i dag, lige ved Forum. Flaskesamlerne kiggede forvirret rundt og fattede ikke en brik. Smirnoff var linet op ved siden af bjerg efter bjerg af petitfour. Og så var der så mange accessories at man knap kunne se folkene bagved. Men en stor oplevelse, det var det helt sikkert.
Lad mig tage dig med tilbage, det er kun 2 timer siden det hele startede. Spænd livremmen ind om de højtaljede bukser, smid Cover under armen og sus med ind på forreste række!


Ja – det er en vægt.


Krøllejern, børster, kamme og hvad ved jeg var linet op i bedste “Greys Anatomy”-stil.

Uden at gøre mig til selvudnævnt ekspert vil jeg sige at showet var rigtig flot. Dog forstår jeg ikke helt idéen med kansas-looket fra Jylland anno 1960.. Men hey – it’s fashion!

Et STORT tak skal lyde til verdens sejeste modeblogger, Frederikke, som fik mig med ind til alt det her halløj. Så – TAK! : )

Dette indlæg blev udgivet i reportage. Bogmærk permalinket.

2 svar til It’s fashion baby!

  1. Daniel Hjorth siger:

    Flotte billeder! -Og nice at du fik adgang, har hørt at det skulle være svært.

    -Jeg kan især godt li’ det sidste billede;-)

    • kofoden siger:

      Mange tak, Daniel! : )
      tja.. bare man har en tilstrækkelig god undskyldning.

      Ja! det satte også lige kronen på værket for mit vedkommende.

Skriv et svar

