Backstage til Veronica B. Vallenes

I fredags var jeg så heldig at få lov at komme om backstage til Veronica B. Vallenes show. Det var fascinerende at se så mange stile efter det perfekte, upersonlige look på de modeller som har både navne og personnumre. Op til showets start var stemningen forholdsvis afslappet – jovist, der var en pige med et sår på anklen som skulle dækkes af den helt rigtige foundation – men tiden var på deres side. Ud af ingenting skulle showet pludselig i gang – og de 10 minutter showet varede kørte det på højtryk inde bagved. Påklædere, modeller, makeup-artister og hårstylister arbejde alle sammen i et vildt flow – jeg kan kun sammenligne det med en operation som man ser i tv’et. Alle har deres plads og en opgave, og den skal, død og pine, bare fuldendes. Var der et enkelt strittende hår blev det straks tæmmet med 4 liter hårlak, pudder blev kastet i hovedet på de stakkels unge piger og jeg stod fra tid til anden bare og måbede – fuldkommen blæst tilbage over det engagement der blev vist. Jeg siger tak for en vild oplevelse og kvitterer med de billeder jeg fik skudt.

Dette indlæg blev udgivet i reportage. Bogmærk permalinket.

6 svar til Backstage til Veronica B. Vallenes

  1. k siger:

    3 og 5 I looove! Især triple X i nummer 5 🙂
    Lækker redigering – det er ikke skudt analogt vel vel?

    • kofoden siger:

      Er også selv rigtig glad for 3’eren! : )
      tak! nej, det er det ikke. Det var første gang jeg var rigtig inde til sådan noget halløj her, så ville ikke miste motiver på at stå og fifle med et analogt kamera jeg knap kan finde ud af.

  2. Daniel Hjorth siger:

    wow..
    -Jeg er fuldstændig blæst væk at dit arbejde her Lasse! Måske ikke så dokumentarisk, så det kunne ha været (her tænker jeg selvfølgelig på din efterbehandling), men stemningen er fanget intet mindre end perfekt.
    Klart den fedeste billedeserie jeg har set (meget) længe!!

    6/6 herfra!
    Ps. er de alle skudt med Zeiss 85mm?

    • kofoden siger:

      Tak igen, Daniel!!! Jeg er rigtig glad for du kan lide det!
      Du har helt ret – følelserne tog over denne gang : )

      De er skudt med både zeiss’en og 24L.
      Hele den ene væg var klædt med hvidt stof hvor der var lamper bagved, så det var helt silkeblødt lækkert lys!
      mvh
      Lasse

  3. Det er en fantastisk serie – jeg er vildt imponeret. Fantastisk toning i efterbehandlingen. Lækre dybde i billederne. Gode stemninger fanget. Bare flot!

Skriv et svar

