Golddiggin’

Søllerød Golddiggers vs. Copenhagen Towers.
Der var dømt blodbad da sidstnævnte har slagtet de fleste af deres modstandere med over 50 point. Det var første gang jeg var til en amerikansk fodboldkamp og jeg fattede absolut ingenting af reglerne. Men det var en fed oplevelse og efterhånden som jeg fik styr på pointsystemet kunne jeg se hvor nervepirrende det var. Det var kampen om en plads i DM finalen i Farum Park, det sidste minut stod det 12-14 til Søllerød Golddiggers, Towers var omkring 3 yards fra touchdown-området (eller hva fanø det nu hedder) og de havde 3 downs tilbage. Ligeså snart bolden kom i spil stimlede alle spillerne sammen i bedste heavy-metal moshpit-stil i en kæmpe klump og forsøgte enten at mase bolden frem eller tilbage.

Golddiggers vandt kampen, helt overvældet af glæde er de videre til finalen i Farum Park 2. oktober. Tillykke til holdet og tak til Line og Rasmus for at hive mig med!

Dette indlæg blev udgivet i reportage. Bogmærk permalinket.

6 svar til Golddiggin’

  1. Alexander siger:

    mmmmhhhh MUFFINS!
    der er virkelig et par pletskud imellem 😀

  2. Mille - Medic siger:

    Tak for i lørdags. Og FUCK nogle flotte billeder du har taget – very impressive. Håber du kommer på Farum Park og skyder nogle flere.

    – Mille, Medic for SGD U19.

    • kofoden siger:

      Hey Mille,
      Selv tak, det var noget af en oplevelse!
      Tak skal du have (: Fedt når nogen inden for sporten også synes om billederne!
      Jeg kommer desværre desværre desværre ikke i Farum Park da jeg er i Århus den 2. oktober. Ville ellers rigtig gerne!

      mvh
      Lasse

  3. Pingback: American Football and a touch of Stengade | BITCHSLAP MAGAZINE COPENHAGEN-Music-Art-Fashion-Party

  4. Pingback: Post semifinals 2010 | Søllerød K.Noah Gold Diggers

Skriv et svar

