Århus Took It 2010

Århus tog det fandme! En del af min hørelse, et par af mine hjerneceller, 4 gb hukommelsesplads på min computer og min søvn. Og nå ja – også min mobiloplader, men den burde snart lande med posten.
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg synes bedst om, men kan blot berette at hele weekenden var ualmindelig fed!

So here it goes.. 19 billeder fra Århus Took It 2010;


Odense Assholes


Jean Grae


pharoahe monch


Termanology


AZ


DJ Static


Hus-DJ Schack


Flopstarz


Østkyst Hustlers


Rockstarz


Jøden

Dette indlæg blev udgivet i koncert. Bogmærk permalinket.

2 svar til Århus Took It 2010

  1. Pingback: Aarhus Took It » Blog Archive » Tak for i år!

Skriv et svar

