Varm lørdag – kold søndag

Der blev skudt en del billeder i denne weekend. Lørdag var jeg, efter 5 timers søvn, ude i skoven og skyde nogle portrætter af en ven og hans lillebror som skulle bruges til en julegave. Dem får I ikke at se.
Efter en hel dag i sengen med South Park og dårlige tv-serier slæbte jeg mig selv afsted mod Lille Vega hvor Quadron skulle spille. Yep – jeg er så heldig at være det nyeste medlem af Vegas fotocrew, så I kommer til at se en del koncertbilleder fra mig i fremtiden.

De øvrige billeder kan ses på Vegas hjemmeside.

Søndag tilbragte jeg i København med mit kamera. Jeg var en tur omkring Carlsberg og på en lille cykeltur med en ven.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden. Bogmærk permalinket.

12 svar til Varm lørdag – kold søndag

  1. Tillykke med fotocrew tjansen. Det er sgu da ret fedt.
    Det der billede med de røde tov-ender. Det er fantastisk. Hvad er historien? Hvorfor hænger de der?

  2. Christina siger:

    Din verden er smuk

  3. Emma Broberg Jensen siger:

    Seriøst… de sygeste probs til dig for det der!

  4. auditivtpis siger:

    Lækkert med job på Vega! Glæder mig til at se dine billeder!

  5. Frederik siger:

    Vildt lækre billeder må jeg sige! God vinkel på alle! Lækre farver
    Er lidt interesseret i, hvilket kamera du bruger?

Skriv et svar

