Hizb ut-Tahrir

Dette indlæg blev udgivet i reportage. Bogmærk permalinket.

9 svar til Hizb ut-Tahrir

  1. jakob lahn siger:

    Rigtig lækker billede serie, med god stemning og historie.

  2. Åsmund siger:

    syyyyyygt god, Lasse!!!

    (p.s. 2 billeder er ulæselige i min browser)

  3. Gonzales siger:

    Dope!!!! Godt gået Lasse 🙂

  4. Simon siger:

    Super billedserie!

    Fra en der besøger din blog for første gang

  5. Hej Lasse

    Flot serie, billede 5 er super fedt, men jeg ved ikke om jeg turde tage det, var der en ok stemning der inden.

    -Peter

    • kofoden siger:

      Hey Peter

      Tusind tak! (: 5’eren er klart også det stærkeste billede jeg har synes jeg – og også det jeg har fået bedst respons på.
      Jeg har lidt svært ved at svare på det med stemningen. Umiddelbart var man lidt utryg ved at have 400 mennesker i ryggen (pressefolkene sad jo på forreste række) – men omvendt vidste de fremmødte jo godt at der ville være massivt presseopbud, så de må jo have gjort sig nogle tanker omkring billeder inden de tog afsted. Én af fotograferne fik at vide hun ikke måtte skyde billeder af publikum, men jeg fik aldrig den slags at vide, så ved ikke hvor alvorligt det var ment. Men det var godt nok en noget anderledes oplevelse – så der blev rykket nogle grænser, det er sikkert!

      mvh
      Lasse

Skriv et svar

