HAYHAY

I går holdte bandet HAYHAY deres EP-release på Rust. Jeg er absolut ingen musik-kender, men nu har jeg lyttet til EP’ens 4 numre i halvanden time og jeg er endnu ikke blevet træt af det. Koncerten var ren karma og eufori – så det var lige som det skulle være.
Lyt til HAYHAYs numre på Myspace mens du kigger billeder!

Dette indlæg blev udgivet i koncert. Bogmærk permalinket.

3 svar til HAYHAY

  1. AuditivtPis siger:

    Virkelig flot serie, hvad er exif dataen på dem uden blitz?

    • kofoden siger:

      Mange tak!! Bandet er også blevet glade for resultatet – så det er herligt!

      Ingen af billederne er taget med blitz.. De er skudt på 1D mkIII og enten 24L mk I eller Zeiss 85. Exif-data er vidt forskellige da lyset varierede en hel del. Men data ligger i billedefilerne, så du kan blot downloade billederne og se dem (:

      mvh
      Lasse

      • auditivtpis siger:

        Kan godt forstå at de er glade for dem!
        Og sejt at der ikke er blitz på nogen af dem, det havde jeg ikke forestillet mig! Det kan jeg godt li : )
        Jeg kikker på det, tak.

Skriv et svar

