Barcelonja!

Som nogen af jer måske ved er jeg taget et lille smut til Barcelona. Her er varmt, fyldt med tapas og sigøjnere. Det er fedt, klamt og hyggeligt – der er tyve minutters gratis internet om dagen, jeg har 14½ minut tilbage og intet strøm på computeren. Bartenderen på hostellet er finsk og pisse irriterende – men her er lækkert, lunt, varmt og trygt.
En lille gåtur i kvarteret med fotobuddy Tommi Rønnqvist resulterede i lidt billeder. Oven i hatten får i et par billeder fra flyveturen. Jeg skal fotografere kiosker+kioskejere, skatere og andet rakkerpak. Det bliver herligt og jeg glæder mig så’n!

Dette indlæg blev udgivet i Barcelona. Bogmærk permalinket.

4 svar til Barcelonja!

  1. Du starter godt ud sønnike! Keep it up og jeg glæder mig til at følge med i din tur! Hilsen din fake far!

  2. Peter Bjerke siger:

    Fedt fedt!

    Det første og det sidste billede i genialt!

  3. Erik Pedersen siger:

    Det første og sidste er fuldstændig sindsygt fedt!!!!

    Hilsen Erik

Skriv et svar

