Krykkeperspektivet

“STORE IDIOT DEN 28/2 BARCELONA – TOMMI” pryder min gips. Og det er sandt. Jeg er en idiot. På andendagen hernede er det lykkedes mig at brække benet, så resten af billederne i får er fra det knap så kendte “krykkeperspektiv”. Lidt over frøperspektivet og nogenlunde i højde med postkasseperspektivet. Hele mandagen brugte jeg på hospitalet, så der fik jeg ikke skudt noget nævneværdigt. Men efter de 4 slags medicin jeg får er begyndt at sparke røv er jeg blevet lidt mere mobil – nu får jeg blot vabler på hænderne. Tak krykker – hvor er mine cykelhandsker?

Dette indlæg blev udgivet i Barcelona. Bogmærk permalinket.

3 svar til Krykkeperspektivet

  1. Bo P siger:

    Det med duerne der er da godt/heldigt skudt! 😉

    Synes ikke historien melder noget om I hvilken grad det brækkede ben er selvforskyldt?!

    • kofoden siger:

      Jo tak (: De blev nu egentlig bare bange for mit maskingevær/kamera – derfor ligner det de danser tango.
      Det brækkede ben var vel.. hmm.. “hændeligt uheld”? Noget med et løbehjul, en trappe, en flyvetur og en dum bevægelse.

  2. Fez siger:

    haha, elsker de der duers dansemoves 😀

Skriv et svar

