Skating Barcelona

Endelig, efter 5 dages monsunregn og en smertefuld omgang krykke-problemer har jeg fået gjort det jeg tog til Barcelona efter – skyde nogle skateflicks. Så her er et par stykker fra i dag. Enjoy!

All my thanks go out to random chinese guy, Raul, manual-guy, Julian and of course awesome photographer/skater Daniel Lober for hooking me up.

Dette indlæg blev udgivet i Barcelona, Skate. Bogmærk permalinket.

7 svar til Skating Barcelona

  1. FrederikHH siger:

    Hej Lasse,

    Jeg har længe fulgt din blog lidt på sidelinjen og har været meget fascineret over din åbenlyse udvikling og din evne til at fange noget udover det sædvanlige.
    Selv “slidte” motiver som skaterne i dag formår du at præsentere på en yderst interessant måde. Du er rigtig god på den tekniske front og motiverne hiver du ud af ærmet (meget store ærmer, vel og mærke). Det beundrer jeg.

    Jeg ser frem til hver gang du laver et nyt indlæg. Fortsæt endelig det gode arbejde. Det er en fornøjelse at følge og en kilde til inspiration i en genre jeg ikke selv gør så meget i.

    Mvh. Frederik

    • kofoden siger:

      Ey Frederik!
      Tusind tak for de fine ord (: Det betyder meget!

      Imma keep it up! så stay tuned for more.

      mvh
      Lasse

  2. har lige opdaget din blog i nat… og det har været en fantastisk opdagelse! sidder lidt, som frederik foroven, og beunder din tekniske kunnen og selvfølgelig billedevnerne. tager selv billeder, men jeg under mig over hvordan fanden du får de farver ud af dem… det er fryd fryd for mine øjne. tag et kig på http://www.dannn.dk og se om det kan fryde dine øjne. ;D

  3. daniel siger:

    killer!! how are you? stay in touch!

    • kofoden siger:

      Yo! All good here. Just had a week in Belfast, and now I’m just enjoying Copenhagen at its finest. How about you?

Skriv et svar

