Et par portrætter

I forbindelse med journalisthøjskolens optagelsesprøve skulle jeg også aflevere et portræt. Jeg fik kontakt til min venindes fætter, som hedder Ole og er 73 år gammel. Han har været i slagterbranchen i hele sit liv, og fortalte en fantastisk masse historier om elevtider, udbening, slagsmål, øller, skinker og maskiner.

Forleden var jeg ude og tage et portræt af Gus Murray, en australier som har været meget oppe at hænge i medierne for tiden. Han er blevet smidt ud af landet for sølle 20.000 kroner, som har fejlagtigt fik, og allerede har betalt tilbage. Billedet blev brugt i The Copenhagen Post – så værsgo, min første forside!

Billedet er desværre blevet noget redigeret siden jeg afleverede det, hvilket jeg er lidt ked af. Så I får også lige min egen version:

Læs iøvrigt resten af historien om Gus – den er ganske forfærdelig, og man ens nationale stolthed bliver betydeligt svækket.

Dette indlæg blev udgivet i mennesker. Bogmærk permalinket.

Et svar til Et par portrætter

  1. dan siger:

    YES FAM! GOOD SHIT THERE HA! YOU’RE DOING GOOOOOD I LOVE THAT!
    HOPE U FEEL BETTER WITH YOUR FOOT, STAY SAFE AND LET’S TALK SOON!

    dan

Skriv et svar

