Noget med indretning

Jeg blev kontaktet af hovederne bag Bungalow5 som stod og skulle lave et par billeder til et online magasin kaldet Blogpaper. Det var noget med indretning og tendenser – resten skal jeg ikke gøre mig klog på. Men jeg blev vældig tilfreds med billederne! Det er altid sjovt at blive udfordret, og her en genre jeg ikke rigtig har udforsket før.
Her er et par af dem, og resten kan ses i den nyeste udgave af Blogpaper på side 31-37.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Noget med indretning

Skriv et svar

