Mere Godmorgen


For noget tid siden tog jeg nogle billeder for bloggen Bungalow5, en bolig-fashion-indretningsblog (mere skal jeg ikke gøre mig klog på). Allan, som er en af bagmændene har her til morgen været med i Go’ Morgen Danmark, og havde i den forbindelse et af mine fotos med, som eksempel på et godt stykke væg-pynt til ungkarlehytten.

Indslaget kan ses ved at klikke HER.

Det billede, Allan viser, samt flere, er til salg på Café Riccos, i Studiestræde, København – så smut derind forbi, drik en kop kaff’, æd en kage og tjek mine billeder ud.

Hvis ikke du har mulighed for at komme forbi Riccos men har interesse i et af billederne, så skriv mig en mail (hoppebold_1@hotmail.com) – så finder vi ud af det.

og ha’ en rigtig dejlig dag!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

